تبلیغات
<-Text3->
تاریخ : شنبه 30 شهريور 1392
نویسنده : sajjad

 

۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۶/۲۸کد خبر: ۵۶۹۲۴
سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش را در بیلبورد تبلیغاتی که برای آزادی سکینه محمدی آشتیانی در شهر وین اتریش نصب کرده بود درج نمود.
 

سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش را در بیلبورد تبلیغاتی که برای آزادی سکینه محمدی آشتیانی در شهر وین اتریش نصب کرده بود درج نمود. این سازمان در ذیل این بیلبورد از جامعه جهانی درخواست نمود که با فشار به دستگاه قضایی ایران مانع اعدام نرگس محمدی! شود.


سکینه محمدی آشتیانی کیست؟

سکینه محمدی آشتیانی مجرمی است که هم اکنون در زندان تبریز است.وی در سال 84 با هم دستی پسر عمه شوهرش؛ همسرش را به طرز فجیعی به قتل می رساند.آشتیانی متهم به مشارکت در قتل و زنای محصنه (در زمان حیات و بعد از فوت شوهرش) است و به مجازات مشخص شده در قوانین  محکوم شده است. 
 
شریفی، رئیس دادگستری آذربایجان شرقی درباره این پرونده می گوید: سکینه محمدی آشتیانی با مردی رابطه برقرار کرده و با طراحی از قبل صحنه قتل؛ منزل را خلوت و آماده قتل کرده بودند و آشتیانی با آمپول بیهوشی شوهرش را بی هوش کرده و قاتل اصلی با چسباندن دو شاخه برق به گردن مقتول، او را به قتل رسانده است.
 
یکی از بستگان مقتول که صحنه قتل را دیده، می گوید: وقتی جنازه مقتول را در حمام دیدم شوکه شده بودم و گریه کردم، چرا که حمام پر از خون مقتول شده بود . صحنه وحشتناکی بود .  
 
بیلبورد سازمان عفو بین الملل در خصوص عدم اعدام نرگس محمدی!
 
سکینه محمدی آشتیانی

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392
نویسنده : sajjad

انلود اهنگ بسیار شاد و قشنگ گود بای پارتی جعفر

 

 بیو گرافی بابک : بابک نهرین در 13 اسفند 1358 در تبریز چشم به جهان گشود.او از سن 15 سالگی در تبریز نمایش اجرا کرده است.پس از گرفتن دیپلم ، دوره‌های کارگردانی و بازیگری را در تهران زیر نظر آقایان علیرضا خمسه، دکتر احمد داموت و خانم پروانه مژده گذراند. وی در سال ۱۳۸۲ با نمایش آرشین مال‌آلان و در سال ۱۳۸۳ با نمایش الیاس قفقازی به کارگردانی موفق به دریافت جایزه اول بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی نمایشهای طنز شد. در سال 1377گروه هنری بابک را بنیان گذاشت.و با اجرای همان نمایش اول که (صمد و ممد) نام داشت این گروه با اقبال وسیع تماشاگران مواجه گشت.ویژگی نمایش های او و گروهش رک بودن ،شاد اجرا کردن و مهارت های فردی آنهاست که باعث یاداوری نوستالوژی ها یا علایق گذشته می شود.شعار آنها شاد زیستن و عبارت "چکمه دونیا غمی.." یا غم دنیا را نخور است.هر چند در مقطعی آنها با انتقادهای فراوان ،به دلیل استفاده از الفاظ و کلمات درشت مواجه شدند(مقالاتی در این مورد به زودی در وبلاگ قرار خواهد گرفت) اما علی رغم این انتقادها با جایی که در دل مردم باز کرده بودند توانستند که به راه خود ادامه دهند و همواره در مسیر پر فراز و نشیب خویش پیروز باشند.آثار آنها عبارت است از:1370   سلطان مار،1373   صمد و ممد،نزول خور و دختر تهرونی،افی به نییورک می رود،گوش باز ولی،سانجی ماهنی لاری،قوچعلی شاه،بیری وار بیری یوخ،ای وای اولدوم آخی؟،قیصر،باجناقلار،شب نیلوفری،ازدواج خیابانی،1382   آرشین مال آلان،1383  الیاس قفقازی،1384   اوش پخمه بیر ژیان؛1384   شبکه هفت و نیم،1384 ارباب حلقه ها،1385 تای باشی،1385 چال چاغیر،1386   آشپز باشی،1387 اخراجی ها،1388 آنفولانزای خوکی،1389  طبیب قلابی،1390 عشق ممنون،1390 آرشین مال آلان،1390 رحیم آغانین گوناهی نه!؟،1391 جنگ 91،1391  سوچونه

 

 دانلود اهنگ بسیار شاد و قشنگ  " این جا گود بای پارتی جعفره " با صدای بابک نهرین

 

دانلود در ادامه مطلب...

دانلودعینک


امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 36 نفر مجموع امتیاز : 145  

<rb:only_more_post> برچسبها : دانلود , دانلود موزیک , دانلود اهنگ , دانلود موزیک گود بای پارتی جعفر ,دانلود گود بای پارتی جعفر , دانلود اهنگ های بابک نهرین , دانلود موزیک با صدای بابک نهرین ,سایت هام هام موزیک ,


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392
نویسنده : sajjad

 

 
            

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید و بسیار زیبای ضد گلوله با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم

دانلود رایگان فیلم ضد گلوله با لینک مستقیم

کارگردان: مصطفی کیایی | موضوع: اجتماعی، کمدی

مدت زمان: 90 دقیقه | سال تولید: 1390

فرمت: MP4 + MKV | حجم: 404 + 822 مگابایت

خلاصه فیلم:
داستان این فیلم مربوط به اواسط دهه 60 و اوج دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق است که قصه مردی حدود 50 ساله در تهران را روایت می‌کند که مشغول قاچاق نوارهای لس آنجلسی و فیلم‌های ویدئویی بوده و در اثر یک اتفاق در می‌یابد که توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند.

بازیگران:
مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی، سعید آقاخانی، امیر عزیزی، بهشاد شریفیان و…

 

(دانلود نسخه کم حجم 404 مگابایتی)

ExpressLeech | Uplod.ir | Uploadboy

دانلود Download دانلود

دانلود فیلم ضد گلوله

(دانلود نسخه با کیفیت عالی و فرمت MKV)

ExpressLeech | Uplod.ir | Uploadboy

دانلود Download دانلود

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
دست به دست من بده پا به پای من بیا نگو امروز مال ما بگو فردا رو می خوام به لطف خدا فردا از آن ماست...